Capabilități VPN stealth?

Salut, guys. Sunt student la o universitate care utilizează firewall-uri care ne împiedică să accesăm anumite site-uri. Acum, există anumite servicii VPN care îmi permit să mă conectez la serviciul lor VPN (cum ar fi ExpressVPN și TorGuard) care au ceva numit “Stealth VPN”.

Vreau să rulez propriul VPN. Am cumpărat DigitalOcean, dar când instalez, de exemplu, Outline (program VPN în alfabet), Algo sau Streisand, firewall-ul știe că e VPN și nu mă lasă să mă conectez.

Cum fac aceste companii? Vreau foarte mult să fiu propriul meu furnizor de VPN.

Mulțumesc anticipat!

Edit #1:
OpenVPN cu stunnel a funcționat! Mulțumesc oricui a ajutat!

Poți încerca OpenVPN peste stunnel, astfel traficul VPN pare ca trafic SSL normal:443

link­

încearcă să schimbi porturile, să alternezi între UDP/TCP și trenul rezultat încearcă L2TP

1. Portul utilizat ar trebui să fie 443, 53, 80 sau orice alt port considerat ne-vpn.

2. Folosește Obfuscation pentru a-ți disimula traficul astfel încât să semene cu navigarea obișnuită pe web.

3. Aplicație VPN care nu lasă amprentă (ca OpenVPN sau L2TP), utilizează proxy, de exemplu

ShadowSockR pe portul 443

OpenVPN și obfsproxy dacă vreți să jucați tare.

Din rețeaua universității tale, poți să te conectezi SSH la un server îndepărtat?

Da, asta ar trebui să fie direcția de urmat. VyprVPN are același lucru și explică că practic e VPN învelit în TLS pentru a părea trafic web. VyprVPN îl numește Chameleon și alte servicii au propriile denumiri pentru a suna proprietar și sofisticat. E practic tot acest lucru.

O altă opțiune este să folosești SSTP. Acesta face cam același lucru ca și cel menționat de tine, folosind SSL:443 cu două straturi TCP peste care fac orice cerere să pară pachet HTTPS.

Am văzut undeva că VyprVPN a vândut informații despre clienți (sau ceva de genul). Nu îl recomand.